melioner copy
جذاب ترین روم های داخلی و خارجی کلاب هاوس

لیست بهترین و جذاب ترین روم های ایرانی و خارجی در کلاب هاوس

کلاب هاوس، یکی از جدیدترین شبکه های اجتماعی  است که در مدت زمان کمی توانسته کاربران زیادی را جذب کند. برنامه کلاب هاوس از بخش های مختلفی تشکیل شده است. یکی از این بخش ها روم یا اتاق هایی است که توسط خود کاربران ایجاد می شود و چیزی شبیه به گروه های تلگرامی است که در آن افراد به بحث و تبادل اطلاعات می پردازند. ما در اینجا به شما بهترین روم های ایرانی و خارجی کلاب هاوس را معرفی می کنیم.

بهترین روم های ایرانی کدامند

شما  می توانید در کلاب هاوس به روم های مورد علاقه خود بپیوندید، در بحث های آن شرکت کنید و نظرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. اما به دلیل جدید بودن این اپلیکیشن شاید شما در مورد رم های پرطرفدار آن اطلاعی نداشته باشید. اگر به دنبال رم های جذاب و پرطرفدار هستید حتما به لیست زیر نگاه یبیندازید شاید رم مورد علاقه خود را اینجا یافتید.

توجه:  روم های کلاب هاوس موقتی هستند و نمی توان روم خاصی را به عنوان روم جذاب معرفی کرد. بنابراین به معرفی کلاب های مختلف می پردازیم تا در این کلاب ها رم جذاب خود را پیدا کنید.

روم کلاب هاوس Beautiful mind

کلابی که دارای بیش از 9.7k عضو است. همانطور که در توضیحات این کلاب آمده است این کلاب قصد دارد با جملات و متن هایی که در آن گفته می شود باعث زیبا تر شدن و بهتر شدن زندگی شود. در واقع یک کلاب انگیزشی و امید بخش به زندگی است.

روم فیلم کلاب

کلابی با 6.6k عضو، اگر شما یکی از علاقه مندان به دیدین فیلم هستید مطمئناً به این کلاب نیاز دارید .

در توضیحات این کلاب گفته شده که: برای تمام عاشقان سینما، اینجا در رابطه با سینما و تلویزیون گپ های خودمانی می زنیم و هر  از گاهی هم به بحث های تخصصی می پردازیم.

شما در روم های  فیلم کلاب می توانید درباره آثار سینمایی و تلویزیونی صحبت کنید، نظرات خود را بیان کنید و نظرات دیگران را بشنوید و با آثار ناشناخته سینما ایران و جهان آشنا شوید.

 

روم کلاب هاوس PersianDoc

اگر پزشک هستید یا به مطالب پزشکی علاقمند هستید persiandoc یکی از بهترین کلاب هایی است که می توانید در این زمینه پیدا کنید.

این کلاب با 14.1k عضو، محیطی برای ارتباط با پزشکان و صاحب نظران این رشته است در توضیحات این کلاب آمده است که:

خاطرات و تجربیات پزشکان ایرانی در داخل و خارج از مرزهای ایران! می‌تونین از تجربیات هم استفاده کنین برای موفقیت در داخل کشور یا موفقیت به عنوان یک پزشک مهاجر در جای جای دنیا. هدف ما انتقال بی سانسور تجربیات به هم دیگس. خوب، بد،‌ زشت و زیبای پزشکی.

از شعر و ادبیات

کلاب از شعر و ادبیات فارسی با بیش از 18.9k دنبال کننده محیطی برای علاقه مندان به شعر و زبان فارسی.

شما در این کلاب می توانید با علاقه مندان در این حوزه به بحث و تبادل نظر بپردازید و با زیبایی های زبان و ادبیات فارسی بیشتر آشنا شوید.

کلاب ایرانی کلاب هاوس

روم کلاب هاوس Iran medical

اما یکی دیگر از کلاب های پزشکی معروف در اینستاگرام ایران مدیکال است. اکنون شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چه فرقی بین persian doc و iran medical است. مهم ترین تفاوت میان این دو کلاب این است که در iran medical علاوه بر پزشکان، کارکنان و دانشجویان پزشکی نیز حضور دارند و می توانند در این کلاب چیزهای جدیدی یاد بگیرند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

روم کلاب هاوس techly

محیطی برای حرفه ای ها با  تعداد 12.9k عضو فعال در این کلاب

اگر شما از جمله افرادی هستید که به اخبار دنیای تکنولوژی و استارتاپ ها علاقه مند هستید می توانید در این کلاب به آخرین اخبار  تکنولوژی دسترسی داشته باشید و تحلیلات و نظرات دیگران را درباره اتفاقات دنیای تکنولوژی بشنوید.

روم کلاب هاوس صدای تو / your voice

یکی از جذاب ترین کلاب های کلاب هاوس، که طرفداران زیادی هم دارد کلاب “صدای تو” است. شما می توانید در این کلاب صدای خود را به گوش دیگران برسانید و با توجه به موضوع روم ها در آن ها صحبت کنید.

  • این کلاب پرطرفدار دارای 3.4k دنبال کننده است.
  • محتوای فارسی
  • محیطی برای تولید کنندگان محتوا با7.5k عضو است.

اگر شما کار تولید محتوا انجام می دهید یا به آن علاقه دارید می توانید در این کلاب با بهترین های تولید محتوای وب فارسی آشنا شوید، با آنها صحبت کنید و از نظرات و تجربیات آنها در کار خود استفاده کنید.

جذاب ترین کلاب ایرانی

ایرانیان و دوستان / Iranian and Friends

این کلاب مخصوص ایران و ایرانیان است. البته ایرانیان خارج از کشور در این کلاب حضور فعال تری دارند. البته محل خوبی برای صحبت راجب ایران و مسائل مربوط به آن است.

در توضیحات کلاب ایرانیان و دوستان گفته شده که:

اینجا جمع شده‌ایم تا در مورد مباحث تغذیه، سیاست، مشکلات اجتماعی، کتاب‌ها، ادبیات و اشعار و هر اون‌چه که به ایران و ایرانی مربوط صحبت و بحث کنیم.

روم کلاب هاوس Persian Freelancers

کلابی برای گردهمایی فریلنسرهای ایرانی با 9.4k عضو.

این کلابی محلی برای بلاگرها، کپی‌رایترها، دیزاینرها، ایلوستراتورها، دولوپرها، عکاسان، مترجمان، موزیسین‌ها، وکلا، روزنامه‌نگاران، آرشیتکت‌ها و تمام کسانی که به صورت فریلستینگ کار می کنند است. در توضیحات این کلاب آمده است که:

این کلاب محلی برای رشد شبکه شماست. ما در مورد مسائل مرتبط با زندگی و کار فریلنسرها صحبت می‌کنیم. اگر شما ایده‌ای در زمینه با شروع یک روم مرتبط با فریلنسرینگ دارید، ایونت را بسازید و {at}nekofar را به عنوان کوهاست ادد کنید و در تماس باشید تا ایونت را به کلاب اضافه کنیم.

کلاب جذاب ایرانی

معرفی بهترین روم های خارجی

بعد از معرفی بهترین روم های ایرانی حالا نوبت به معرفی تعدادی از جذاب ترین روم های خارجی است.ما در اینجا به معرفی تعدادی از روم های خارجی که از محبوبیت زیادی برخوردار هستند می پردازیم.

 Marketing club

کلاب بازاریابی، کلابی است که عمدتاً در آن راجب بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام صحبت می شود. اعضای این گروه ایده پردازان و کارشناسان اینستاگرام هستند. شما می توانید هر دوشنبه در میزگرد #دوشنبه بازاریابی شرکت کنید و در مورد اخرین اخبار صنعت، بینش و چنین مواردی اطلاعات کسب کنید.

amplify

اگر به دنبال رشد و گسترش تجارت خود هستید این کلاب کمک فراوانی به شما می کند. این کلاب گردهمایی از کارآفرینان و ایده پردازان زیادی است که مطالب جالب و ایده های جدیدی به شما ارائه می دهند که شما با استفاده از آنها می توانید بیزینس خود را رشد و توسعه دهید.

کلاب های جذاب خارجی

The skinthusiast

اگر از علاقه مندان به حوزه پوست و مو و زیبایی هستید این کلاب می تواند یکی از انتخاب های شما در کلاب هاوس باشد. این روم که دارای 24k دنبال کننده و 48.4k عضو است توسط سوفیا هونگ موسس mask moment راه اندازی شده است. شما با عضویت در این گروه می توانید سوالات خود را در زمینه پوست و مو از متخصصان این حوزه بپرسید.

Tech talks

این روم معروف و پرطرفدار توسط کریس چنگ راه اندازی شده است. او یکی از افراد فعال و معروف در کلاب هاوس است.فعالیت این کلاب در حوزه فناوری روز دنیاست و محیطی جذاب برای علاقه مندان در این زمینه است.

 

کلاب خارجی کلاب هاوس

 

 powerhouse leaders

یکی از پرطرفدار ترین کلاب های کلاب هاوس، که دارای9.1k عضو است و در آن راجب مسائل مختلف زنان و قدرت و تاثیر آن ها در این دنیا صحبت می شود.در واقع یک کلاب انگیزشی برای بانوان است.

Movie club

یک پیشنهاد جذاب برای فیلم بازها و عاشقان فیلم و سریال کلاب movie club محیطی که در آن به نقد و بررسی فیلم های کلاسیک و جدید می پردازند. شما می توانید در این کلاب درباره ی فیلم های مورد علاقه خود صحبت کنید و نظرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

کلاب خارجی در کلاب هاوس

 

افراد معروف کلاب هاوس چه کسانی هستند

ما تا اینجا به شما روم های معروف و پرطرفدار کلاب هاوس چه خارجی و چه ایرانی را به شما معرفی کردیم حالا می خواهیم در این قسمت تعدادی از افراد معروف کلاب هاوس  را هم به شما معرفی کنیم . کلاب هاوس هم مانند برنامه اینستاگرام دارای افراد معروف با تعداد فالوور های بالا است. در این قسمت به معرفی برخی از این افراد می پردازیم. البته تعدادی از این افراد را به واسطه اینستاگرام می شناسید.

روم کلاب هاوس جواد خواجوی

جواد خواجوی دوبلور و طنزپرداز ایرانی که ما او را با کلیپ های جالب  و خنده دار صداگذاری روی حیوانات در اینستاگرام او را می شناسیم. البته معروفیت جواد با حضور در برنامه خندوانه بیشتر شد. جواد خواجوی علاوه بر عملکرد موفقی که در اینستاگرام داشت توانسته در کلاب هاوس هم موفق باشد.

چهره مشهور در کلاب هاوس

روم کلاب هاوس محسن ایزی

محسن ایزی هم یکی از چهره های معروف اینستاگرامی و به اصطلاح واینر است که می توان اون را جزء اولین دابسمش سازان ایرانی دانست. محسن ایزی نیز علاوه بر فعالیت در اینستاگرام در کلاب هاوس هم فعالیت دارد و با 87.7k فالوور از افراد معروف کلاب هاوس نیز به حساب می آید.

روم صدف بیوتی

صدف بیوتی نامی آشنا در زمینه میکاپ و آرایش در اینستاگرام است.صدف یکی از بلاگرهای موفق در زمینه میکاپ و زیبایی است و دومین اینفلوئنسر دنیا در زمینه زیبایی و آرایش است . صدف بیوتی علاوه بر اینستاگرام در کلاب هاوس هم فعالیت می کند و با 225k فالوور از محبوب ترین چهره های کلاب هاوس است.

چهره های محبوب در کلاب هاوس

روم مکس امینی

استند آپ کمدین معروف ایرانی تبار، ساکن آمریکا که تقریبا همه ما او را می شناسیم و برنامه های او را نگاه کردیم. مکس در کلاب هاوس 191k فالوور است و از چهره های معروف ایرانی در کلاب هاوس به شمار می آید.

باران نیکراه

خانم باران نیکراه را ما با صدای آرامش بخش و دکلمه های زیبای او می شناسیم. ایشان فعالیتشان را با مجری گری در همایش های استان گیلان شروع کردند و بعد کم کم شروع به نریشن خوانی شد. خانم باران نیکراه علاوه تلویزیون و اینستاگرام در کلاب هاوس نیز فعالیت می کنند و با صدای گرم ودلنشین او توانسته 56.4k  فالوور جذب کند و از چهره های معروف کلاب هاوس باشد.

افراد ایرانی محبوب کلاب هاوس

افراد خارجی محبوب در کلاب هاوس

ما در قسمت قبل به معرفی افراد معروف ایرانی در کلاب هاوس پرداختیم. حالا در این قسمت می خواهیم چندی از افراد خارجی محبوب در کلاب هاوس را به شما معرفی کنیم که بیشترین فالوور را دارند.

روهان سث و پل دیویدسون

روهان سث و پل دیویدسون هر دو از سازندگان کلاب هاوس هستند و همانند سازندگان دیگر شبکه های اجتماعی بیشترین فالوور را در برنامه خودشان دارند. هر دو  این افراد از  پرفالوور ترین افراد محبوب در کلاب هاوس هستند.

افراد خارجی محبوب کلاب هاوس

تیفانی هادیش

تیفانی هادیش،کمدین و بازیگر معروف آمریکایی است. از جمله سلبریتی ها و افراد معروفی است که با حضور در کلاب هاوس باعث محبوبیت این برنامه شده است. تیفانی در کلاب هاوس 5.7k فالوور دارد و در لیست پر فالوور ترین افراد کلاب هاوس قرار دارد.

مارک اندرسن

یکی از کارآفرین و سرمایه گذار و مهندس آمریکایی است که بیشتر به دلیل ساخت موزاییک (نرم افزار مرورگر وب) مشهور شده است. مارک از جمله افراد محبوب در کلاب هاوس و دارای 5k فالوور است.

افراد خارجی محبوب در کلاب هاوس

 

سخن پایانی

برنامه کلاب هاوس هم مانند سایر شبکه های اجتماعی به ما در ارتباط بهتر و موثر تر کمک می کند. در این مطلب به معرفی معروف ترین چهره های کلاب هاوس و کلاب های پرطرفدار پرداختیم شما هم می توانید در کامل تر شدن این لیست به ما یاری رسانید و بهترین روم های این اپلیکیشن را با ما و سایر همراهان ملیونر به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

1)تعدادی از روم های معروف ایرانی را نام ببرید؟

بهترین روم های ایرانی شامل: ایرانیان و دوستان،فیلم کلاب ،Persian doc، techly

2)تعدادی از روم های معروف خارجی را نام ببرید؟

The skinthusiat، movie club، woman powerhouse، amplify

3)چندی از روم های افراد معروف اینستاگرام را نام ببرید؟

صدف بیوتی، مکس امینی، جواد خواجوی،محسن ایزی و..

Rate this post

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *