melioner copy
اینستاگرام Confirm it’s You to Login رفع مشکل

رفع مشکل Confirm it’s You to Login اینستاگرام

برنامه اینستاگرام هم مانند سایر دیگر برنامه های اجتماعی دارای قوانین و خط مشی های خاص خودش است. بنابر این در صورتی که شما یکی از این قوانین را زیر پا بگذارید، به شما اخطار می دهد. یکی از اخطار هایی که امروزه بیشتر کاربران با آن مواجه می شوند خطای Confirm it’s You to Login است. اگر شما هم تا کنون با این مواجه شدید و به دنبال راه حلی برای رفع آن هستید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

علت دریافت خطای Confirm it’s You to Login و راه های رفع آن

اخطاری که کاربران اینستاگرام اخیراً زیاد با آن مواجه می شود اخطار Confirm it’s You to Login است. این خطا زمانی برای شما ارسال می شود که اینستاگرام متوجه فعالیت مشکوکی در پیج شما می شود. اینستاگرام بعد از مشاهده رفتار مشکوک در پیج شما، 2 بار به شما هشدار می دهد.

onfirm it’s You to Login رفع مشکل

هشدار اول اینستاگرام

در هشدار اول اینستاگرام با پیام زیر مواجه خواهید شد :

Help Us Confirm It’s You We’we noticed unusual activity from your account and have temporarily restricted certain actions until 30 days. Follow the next steps to help us remove the restrictions on your account. Next Log Into Another Account

در این هشدار پیج شما از دسترس خارج نمی شود. در واقع اینستاگرام به شما فرصت می دهد تا شما مشکل را رفع و رجوع کنید. برای رفع این مشکل باید کار های زیر را را انجام دهید.

  1. اگر از ربات یا برنامه جانبی استفاده می کنید سریعا آن را حذف کنید.
  2. تا چند روز پست جدید آپلود نکنید.
  3. فعالیت هایی مثل لایک، کامنت، فالو، آنفالو و موارد این چنینی را برای چند روز متوقف کنید.
  4. از ارسال دایرکت به افراد متعدد خودداری کنید.
  5. از برنامه تغییر آی پی استفاده نکنید.
  6. همیشه با یک آی پی وارد حساب خود شوید.
  7. از ساخت اکانت های چندگانه خودداری کنید.

بیشتر بخوانید: بلاک آنبلاک کردن افراد در اینستاگرام

حتما محدودیت های زیر را مدت نظر داشته باشید:

محدودیت های اینستاگام

اگر شما اولین هشدار اینستاگرام را نادیده بگیرید و همچنان به فعالیت خود ادامه دهید هشدار دوم برای شما ارسال می شود که این بار امکان دسترسی به اکانت از شما سلب می شود و دیگر به اکانت تان دسترسی ندارد.

هشدار دوم اینستاگرام و رفع آن

همان طور که گفتیم اگر شما هشدار اول اینستاگرام را جدی نگیرید و به فعالیت سابق خود در اینستاگرام ادامه دهید. این بار اینستاگرام اکانت شما را از دسترس خارج می کند و اجازه ورود شما به اکانت تان را نمی دهد. اینستاگرام در این حالت به شما یک فرصت 30 روزه می دهد تا هویت خود را در اینستاگرام تایید کنید.

اگر شما در این 30 روزه برای اینستاگرام احراز هویت نکنید، اکانت شما تا زمان مشخصی از دسترس شما خارج می شود و نمی توانید وارد آن شوید. پس برای رفع این مشکل باید چه کرد؟ برای حل این مشکل باید مسیر زیر را طی کنید.

بعد از هشدار دوم شما به صورت خودکار از حسابتان خارج (log out) می شوید و دیگر به حسابتان دسترسی ندارید برای رفع این مشکل تنها راهی که وجود دارد این است که، به اینستاگرام ثابت کنید که ربات نیستید.

بیشتر بخوانید: تفاوت فالوور و فالووینگ چیست؟

برای اثبات این کار باید:

۱- در ابتدای کار برای شما تصاویر به صورت کپچا برای ما نمایش داده می شود که باید آنها را تکمیل کنید. در صورت عدم نمایش یا ریز بودن تصویر کپچا، برنامه تغییر آی پی را برای چند دقیقه فعال کنید بعد از مشاهده دقیق تصاویر سریعا برنامه را قطع کنید.

رفع ارور اینستاگرام

۲- بعد از اینکه اعمال گفته شده را به درستی انجام دادید، صفحه ای برای شما نمایش داده می شود که در آن ربات نبودن شما تایید شده و شما باید روی گزینه next کلیک کنید.

تایید ربات نبودن در اینستاگرام

۳- در این مرحله آدرس ایمیل یا شماره تلفنی که در اکانت شما ثبت شده را وارد کنید تا کد امنیتی برای شما ارسال شود.

تایید کد کپچا اینستاگرام

۴- با وارد کردن کد در قسمت مشخص شده مشکل شما رفع می شود و می توانید وارد حسابتان شوید.

مشکل ربات نیستم در اینستا

توجه داشته باشید اگر فعالیت شما در اینستاگرام خیلی مشکوک باشد به جای ارسال تصاویر کپچا، در کنار هشدار برای شما لینکی تحت عنوان Next steps برای شما ارسال می شود که با ضربه زدن روی آن امکان ارسال ویدیو سلفی از خودتان فراهم می شود و شما می توانید آن را برای اینستاگرام ارسال کنید تا هویت شما تایید شود.

سوالات متداول
  • اینستاگرام چه زمانی اخطار Confirm it’s You to Login را به شما نشان می دهد؟
    زمانی که متوجه فعالیت مشکوک در اکانت شما شود از جمله فالو و لایک زیاد یا ورود به اینستاگرام با آی پی های متفاوت و …
  • روش حل اخطار Confirm it’s You to Login چگونه است؟
    راه های مختلفی وجود دارد اما از جمله آن ها می توان به استفاده نکردن از ربات، ورود با یک آی پی ثابت از انجام فعالیت های زیاد اینستاگرامی پرهیز کردن و …
  • آیا اخطار Confirm it’s You to Login می تواند منجر به بسته شدن پیج شود؟
    بله، در صورتی که اخطار مجددا برای شما ارسال شود و شما مجددا به فعالیت هایی که منجر به اتفاق افتادن این ارور بوده ادامه دهید قطعا پیج شما بسته خواهد شد.

 

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *