melioner copy
تفاوت فالوور و فالووینگ

تفاوت فالوور و فالووینگ چیست؟

اگر شما هم در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال باشید قطعا واژه هایی مثل فالوور، فالووینگ و… به گوش شما هم رسیده است. اما اینکه معنای این واژگان چیست و چگونه می توان فالووینگ را به فالوور تبدیل کرد سوالاتی هستند که در این مطلب به شرح آن ها خواهیم پرداخت.

فالو یعنی چه؟

فالو، اصطلاح آشنا در اینستاگرام که به گوش همه شما خورده است. فالو یک کلمه‌ای انگلیسی است و معنی فالو در لغت دنبال‌ کردن می باشد.

فالو به انگلیسی به شکل follow نوشته می شود اما این اصطلاح وقتی در اینستاگرام به کار برده می شود به چه چیزی اشاره دارد؟ وقتی شما بخواهید که پست ها و استوری های پیجی را دنبال کنید و ببینید برای این کار باید پیج طرف مقابل را فالو کنید.

اگر طرف مقابل درخواست شما را قبول و accept کند از آن زمان به بعد هنگامی که طرف مقابل پست یا استوری بگذارد برای شما در صفحه خانه یا home نمایش داده می شود. فالو کردن بسیار آسان است برای این کار کافی است به پیج طرف مقابل بروید و روی گزینه فالو بزنید.

به طور خلاصه فالو در اینستاگرام یعنی دنبال‌ کردن اکانت شخص مورد نظر به منظور دیدن پست ها و استوری های اشتراکی اش (به این نکته توجه داشته باشید که اگر پیج مورد نظر شما مخفی و پرایوت نباشد شما بدون فالو کردن هم قادر به دیدن پست ها و استوری آن فرد هستید).

معنی فالووینگ

فالووینگ به چه معناست؟

فالووینگ در لغت به معنای تقلید و پیروی از چیزی است اما معنی following در اینستا به معنای دنبال شونده است. اگر بخواهیم توضیح بیشتری دهیم وقتی شما پیجی را دنبال یا همان فالو میکنید آن پیج در لیست فالووینگ های شما میرود.

شما نه تنها می‌توانید لیست فالووینگ های خود را ببینید بلکه قادر به دیدن لیست فالووینگ های بقیه افراد هم خواهید بود. برای دیدن تعداد و لیست افراد فالووینگ ابتدا به قسمت پروفایل اینستاگرام بروید. سپس بر روی قسمتی که بالای صفحه با نام following وجود دارد بزنید تا لیست فالووینگ ها و همچنین تعداد آنها را ببینید.

به طور خلاصه می توان گفت به پیچ هایی که یک نفر در اینستاگرام دنبال می کند فالووینگ های آن پیج می‌گویند. (به این نکته توجه داشته باشید که اگر پیجی پرایوت و مخفی بود و شما آن را فالو نکرده باشید قادر به دیدن لیست فالووینگ های آن پیج نخواهید بود ) به این نکته هم توجه داشته باشید که تعداد افرادی که قادر به فالو کردن آنها هستید تعداد ۷۵۰۰ نفر می باشد (سقف تعداد فالویینگ های شما ۷۵۰۰ نفر است)

معنی فالوور

فالوور یعنی چه

فالوور یعنی تعقیب کننده اما این معنی، معنی آن در لغت است. معنی followers در اصطلاحات اینستاگرامی به  معنی دنبال شونده است. حال که معنی فالوور به فارسی معنی فالوور به انگلیسی متوجه شدید بیایید کمی بیشتر توضیح دهیم.

مهمترین چیزی که در پیج اینستاگرامی برای هر فرد می توانند حائز اهمیت باشد تعداد فالوور های خودش است. افراد اینستاگرام دوست دارند پیجی با فالوور و مخاطب زیاد داشته باشند. فالوور های پیج شما  در اینستاگرام این قابلیت را دارند که پست ها و استوری های پیج شما را ببیند.

همچنین لیستی از این افراد در پیج شما به نمایش داده می شود. فالورهای پیج شما می‌تواند نشان دهنده محبوبیت شما، اصلی بودن پیج شما و غیره باشد. پس از این رو هرچه پیج شما فالوور بیشتری داشته باشد برای شما می تواند یک حسن باشد.

برای دیدن لیست فالوورهای پیج چه پیج خودتان چه پیج دیگران به صفحه پروفایل پیج وارد شوید در قسمت بالا روی followers بزنید تاهم لیست افراد فالوور آن پیج و همچنین تعداد فالوور ها را ببینید. به طور خلاصه اگر بخواهیم برای اصطلاح فالوور تعریف ارائه کنیم می توان گفت به لیست افرادی که شمارا فالو کرده باشند فالوورهای شما می گویند.

فالوور دقیقاً نقطه مقابل فالووینگ است. اگر نیاز به فالوور زیاد داشتید باید به تولید محتوای خوب و همه پسند بپردازید. همچنین پستهای غیر مربوط به موضوع پیج نگذارید تا پیجی با مخاطب زیاد داشته باشید. اگر در افزایش فالوور عجله داشتید می توانید با خرید فالوور واقعی فعال ایرانی یا با توجه به کسب و کارتان از اینستاگرام مارکتینگ استفاده کنید.

تفاوت فالوور و فالووینگ

تفاوت فالوور و فالووینگ چیست؟

فرق فالوور و فالووینگ همانطور که گفتیم بسیار زیاد است چون این دو دقیقا نقطه مقابل همدیگر هستند در معادل فارسی می توان گفت فالوور به معنای دنبال کننده و فالووینگ به معنای دنبال شونده می باشد در اینجا چند تفاوت و فرق اساسی فالوور و فالووینگ را برای شما خواهیم گفت:

  • 1-در داشتن فالوور هیچ محدودیتی وجود ندارد شما میتوانید از یک فالوور تا میلیون ها فالوور داشته باشید اما در تعداد فالووینگ ها شما تنها قادر به داشتن ۷۵۰۰ در پیج و اکانت در لیست فالووینگ ها هستید.
  • 2- امکان برقراری ارتباط برای فالوور هایتان که شما آنها را فالو نکرده اید ممکن است با محدودیتی مواجهه شود اما در برقراری ارتباط با فالووینگ های خودتان این کار بدون محدودیت خواهد بود .
  • 3- فالووینگ در مواقعی استفاده میشود که شما پیجی را فالو کرده باشید اما فالوور نقطه مقابل این کار و در زمانی استفاده میشود که پیجی شمارا فالو کرده باشد.
  • 4- در زبان انگلیسی فالووینگ به یک فعل اشاره دارد اما فالوور به اسم و یا یک صفت گفته می شود.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره ریپلای اینستاگرام(کامنت، دایرکت، استوری)

تبدیل فالووینگ به فالوور

تبدیل فالووینگ به فالوور

تبدیل فالووینگ به فالوور امری غیر ممکن است. برای اینکه اگر شما بخواهید شخص خاصی که جزو فالووینگ های شما است به فالوور شما تبدیل شود تنها راه این است که به او دایرکت بدهید و از او بخواهید شما را فالوو نمایید.

اما برای افزایش فالوور قطعا راهکارهای زیاد و متنوعی وجود دارد که در محتواهای آتی به آن ها خواهیم پرداخت.

اما از جمله سریعترین و آسان ترین راهکارها را می توان به خرید فالوور ایرانی اشاره کرد.

سخن پایانی

در این مقاله قصد قصد داشتیم شما را با بعضی از اصطلاحات روزمره اینستاگرام یعنی فالو، فالوور و فالووینگ آشنا کنیم و همچنین تفاوت آن ها را به شما آموزش دهیم. امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

بیشتر بخوانید» بلاک آنبلاک کردن افراد در اینستاگرام

سوالات متداول
  • تفاوت فالوور و فالووینگ چیست؟

فالوور به معنای دنبال‌کردن و فالووینگ به معنای پیروی کردن یا دنبال شونده است.

  • برای داشتن فالوور آیا محدودیتی وجود دارد؟

داشتن فالوور هیچ محدودیتی برخلاف فالووینگ ندارد و شما قادر به داشتن فالوور از صفر تا چند میلیون خواهید بود.

  • آیا می توان تعداد زیادی از افراد را در روز فالو کرد؟

این کار ممکن است شما را از طرف اینستاگرام با باگ های شدید مواجه کند. در ساعت تنها تعداد مشخصی از افراد را می توان در اینستاگرام فالوو کرد.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *