melioner copy
بستن کامنت لایو اینستاگرام

بستن کامنت لایو اینستاگرام

بستن کامنت لایو اینستاگرام، یکی از قابلیت‌ هایی است که اینستاگرام برای حفظ حریم خصوصی کابران خود در نظر گرفته است. در این مطلب به بررسی این نکته پرداخته ایم که چرا و چگونه کامنت لایو اینستاگرام را ببندیم. بنابر این اگر شما هم قصد دارید در لایوهای خود کامنت را ببندید مطالعه این مطلب را به شما توصیه می کنیم.

آموزش نحوه بستن کامنت لایو اینستاگرام

از محبوب ترین برنامه های ارتباطی در حال حاضر می توان اینستاگرام را نام برد. اینستاگرام که در سال ۲۰۱۰ پای به عرصه رقابت با دیگر برنامه های ارتباطی گذاشته است، در سال های اخیر برای بیشتر شدن کاربرهای خود هرساله ویژگی هایی را به برنامه اضافه می کند.

یکی از این ویژگی های محبوب و پر طرفدار آن برگزاری لایو یا همان پخش زنده است. لایو اینستاگرام این اجازه را به شما می دهد که به صورت زنده ویدئوهای خود را برای فالوورها و دنبال کنندگانتان به نمایش بگذارید. همچنین مخاطبین حاضر در لایو می‌توانند کامنت بگذارند و نظراتشان را با شما به اشتراک بگذارند.

اما شاید در برخی از مواقع بخواهید کامنت های لایو خود را برای دنبال کنندگان لایو ببندید. در این بخش قصد داریم نحوه بستن کامنت لایو اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

بستن کامنت

مراحل بستن کامنت لایو اینستاگرام

مراحل بستن کامنت لایو اینستاگرام به شرح زیر است:

• ابتدا وارد اکانت اینستاگرامی خود شوید .
• در قسمت خانه یا (home) روی آیکون پروفایل که در سمت چپ بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید.
بستن کامنت لایو اینستاگرام
• در این قسمت در پایین صفحه گزینه live یا پخش زنده را انتخاب کنید و سپس دایره سفید رنگ که در بالای نوشته پخش زنده یا همان live قرار دارد را انتخاب کنید.
بستن کامنت اینستا
• پس از اینکه لایو را برقرار کردید در قسمت پایین صفحه قسمتی وجود دارد که می توانید پیام بگذارید در کنار آن قسمت گزینه سه نقطه را انتخاب کنید.
بستن کامنت لایو
• چند گزینه برای شما ظاهر می شود. در اینجا گزینه turn off commenting را بزنید.
بستن کامنت در اینستا
• حال مشاهده می کنید که کامنت ها بسته شده و امکان گذاشتن کامنت وجود نخواهد داشت.

علت بسته شدن کامنت در لایو

اما علت بستن کامنت ها در لایو چیست؟دلایل زیادی برای این امر وجود دارد. برای مثال پیجی آموزشی برای آموزش در لایو حضور پیدا می کند که در هنگام تدریس و آموزش حواس بینندگان لایو نباید پرت موضوعات متفرقه مانند کامنت های دیگر بینندگان شود.


از این رو پیجی که این لایو را فراهم کرده است قسمت کامنت ها را می بندد. یا مثلا ممکن است پیجی با مخاطب زیاد در حال برگزاری لایو باشد که افراد زیادی شروع به فحاشی کنند و امکان بیرون کردن همه آن افراد از لایو فراهم نیست پس از این رو این پیج مجبور به بستن کامنت های لایو می شود.

سخن پایانی

در این مقاله بستن کامنت در لایو را آموزش دادیم. امیدواریم که این مطلب برای شما آموزنده و کاربردی بوده باشد. اگر شما نیز نظری در این خصوص دارید با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

1-اگر کامنت لایو را ببندیم فقط برای بینندگان لایو بسته میشود و خودمان هم میتوانیم کامنت بگذاریم یا برای هر دو طرف بسته می شود؟!

در صورت بستن کامنت لایو ها دیگر امکان گذاشتن کامنت نه برای شما و نه برای بینندگان وجود نخواهد داشت.

2- آیا در لایو دوطرفه امکان بستن لایو وجود دارد؟

بله در لایوهای دو طرفه هم امکان بستن کامنت ها وجود دارد اما کسی می تواند کامنت های لایو را ببندد که شروع کننده ی لایو است. به عبارت دیگر فقط میزبان لایو میتواند کامنت های لایو را ببندد.

3- بعد از بستن کامنت های لایو آیا دوباره امکان باز کردن کامنت ها وجود دارد ؟

بله باز و بسته کردن کامنت های لایو بدون محدودیت است.

Rate this post

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *