melioner copy
نکات اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام مارکتینگ و نکات طلایی درباره آن

اینستاگرام مارکتینگ به عبارت بسیار ساده، به معنای بازاریابی در اینستاگرام است. اگر شما نیز جزء کسب و کارهایی هستید که از درآمد خود و تعامل با مخاطبانتان راضی نیستید، نگران نباشید چرا که استراتژي های اینستاگرام مارکتینگ درست همان چیزی است که به آن نیاز دارید. در ادامه با ما همراه باشید.

مفهوم اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

اینستاگرام مارکتینگ نوعی بازاریابی رسانه های اجتماعی است که در آن بازاریابان از پلتفرم اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنند. اگر «تبلیغ کسب‌وکارشان» گسترده به نظر می‌رسد، به این دلیل است که: بازاریابی اینستاگرام می‌تواند شامل چندین استراتژی و تکنیک مختلف باشد که برای دستیابی به انواع اهدافی که یک کسب‌وکار ممکن است داشته باشد، استفاده می‌شود.

هنگامی که به روش های مختلف استفاده از اینستاگرام برای بازاریابی نگاه می کنید، می توانید فعالیت را به دو دسته اصلی تقسیم کنید:

  • تکنیک های مالی مانند تبلیغات و اینفلوئنسر مارکتینگ
  • تکنیک های بدون پرداخت مالی مانند ایجاد محتوای عالی در اینستاگرام، مانند پست‌ها، استوری‌های اینستاگرام و نظرات و همچنین شرکت در محتوای سایر کاربران

اهداف کسب و کارها می تواند شامل فروش محصولات فیزیکی یا ارائه خدمات باشد. هدف هر چه باشد مهم نیست. مهم آن است که بتوانید از اینستاگرام مارکتینگ به درستی بهره ببرید.

اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام مارکتینگ و الگوریتم های اینستا

ممکن است اصطلاح الگوریتم را در اینستاگرام شنیده باشید. باید بدانید که نیازی نیست صد در صد الگوریتم ها را بدانید چرا که تنها پیروی از اصول اولیه الگوریتم اینستاگرام می تواند رشد پیج شما را بیشتر کند.

بسیاری از بازاریابان و صاحبان کسب و کارها فکر می کنند که الگوریتم هادشمن آن ها است چرا که گاهی پیج کاری آن ها با باگ های اینستاگرامی مواجه می شود اما در حقیقت این قضیه کاملا برعکس تصور عموم مردم است.

پیج های اینستاگرامی در صورتی که از الگوریتم های اینستاگرام به درستی پیروی کنند، باعث می شود افراد طی بازه زمانی کوتاهی توسط دیگران شناخته شوند. ممکن است پست های آن ها وارد اکسپلور شده و کاربرانی که پیج کاری آن ها را فالو ندارند نیز بتوانند پست های آن ها را ببینند.

پیروی از الگوریتم ها اهمیت زیادی در اینستاگرام مارکتینگ دارد چرا که آنها، فعالیت این کاربران را با دقت بررسی می کند و به شما اطلاعاتی مهمی در خصوص کاربران می دهد. مثلا اینکه پست شما توسط سایرین مورد پسند واقع شده است یا خیر یکی از مسائلی است که شما با استفاده از الگوریتم های اینستاگرام در خصوص اینستاگرام مارکتینگ خواهید فهمید.

لزوم استفاده از اینستاگرام مارکتینگ

مزیت اصلی اینستاگرام نسبت به سایر پلت فرم ها این است که ماهیت بصری دارد و از طرفی کاربران زیادی از این اپلیکیشن استفاده می کنند. بنابراین اگر محصولی برای فروش دارید یا خدماتی ارائه می دهید، طبیعتا اینستاگرام مارکتینگ و استراتژي های مربوط به آن می تواند شما را در مدت زمان کوتاهی به درآمد برساند.

از طرفی تولید محتوا در خصوص محصولات کسب و کار در قالب پست، استوری و در انواع عکس ها و فیلم ها می تواند دامنه اینستاگرام مارکتینگ را برای شما افزایش دهد و باعث می شود از همه قابلیت های موجود در این اپلیکیشن به خوبی بهره ببرید.

اصول اینستاگرام مارکتینگ

در نهایت این اینستاگرام مارکتینگ است که برای شما تعیین می کند کدام روش بازاریابی متناسب با کسب و کار شما است و چه اقداماتی در این خصوص می توان انجام داد. استفاده از آن باعث می شود هر کسب و کاری متناسب با هدفی که دارد بتواند بهترین خود را به دیگر کاربران عرضه کند و بتواند اعتماد سایرین را جلب کند.

اصول اینستاگرام مارکتینگ

حال که با مفهوم کلی اینستاگرام مارکتینگ و مزیت های استفاده از این روش آشنا شدیم وقت آن رسیده است تا ببنیم روش به کارگیری اینستاگرام چیست و چگونه می توان از آن  استفاده کرد. اقدامات زیر از اصلی ترین مراحل و کارهایی است که باید در خصوص بازاریابی در اینستاگرام انجام دهید:

  • اهداف خود را برای اینستاگرام تعیین کنید
  • مخاطبان اینستاگرام خود را مشخص کنید
  • تجزیه و تحلیل رقابتی انجام دهید
  • برنامه ریزی درستی در خصوص اینستاگرام مارتینگ داشته باشید
  • یک برند خاص در اینستاگرام بسازید
  • فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید.

بازاریابی اینستاگرامی

در بالا به توضیحات کلی استراتژي های اینستاگرام مارکتینگ پرداختیم. بیایید هر کدام از این استراتژي ها را با هم بررسی کنیم تا ببینیم این روش ها چه نقشی در بازاریابی اینستاگرام دارند:

  • اهداف خود را برای اینستاگرام تعیین کنید

قبل از اینکه شروع به تولید محتوا و انتشار پست در اینستاگرام کنید از خود بپرسید چرا در اینستاگرام هستم؟ مسلما جواب شما نباشد این باشد که چون بقیه هم هستند! اگر پیشرفت و رونق کسب و کارتان برایتان مهم است باید برای خود اهداف کاری مشخصی در اینستاگرام داشته باشید تا بتوانید زمان، انرژي و سرمایه لازم را متناسب با هدفتان درنظر بگیرید.

اهداف شما ستون اصلی اینستاگرام مارکتینگ هستند به همین دلیل نکات زیر را در خصوص تعیین اهداف در اینستاگرام در نظر بگیرید:

قضیه مورد بررسی توضیحات
انتخاب هدف خاص به جای در نظر گرفتن انبوهی از اهداف مبهم و گیج کننده، یک هدف تعیین شده و روشن را انتخاب کنید که بدانید دقیقا برای چه چیزی در حال تلاش هستید. در حقیقت تکلیفتان باید با خودتان روشن باشد.
انتخاب هدف متعادل از خودتان انتظارات بیهوده نداشته باشید چرا که این کار باعث می شود ظرف مدت کوتاهی شکست بخورید و ناامید شوید. توانمندی های خودتان را در نظر گرفته و هدف متناسب با توانایی هایتان انتخاب کنید.
انتخاب هدف دست یافتنی هدف شما باید به واقعیت نزدیک باشد اگر این را در نظر بگیرید که می خواهید در مدت ۱ هفته، ۱ میلیون فالوور جذب کنید، این اتفاق هرگز رخ نخواهد داد همه چیز باید اصولی پیش برود.
در نظر گرفتن زمان برای هدف یک چارچوب زمانی درست برای اهداف خود در نظر بگیرید و برای هر ماه یک برنامه ریزی اصولی انجام دهید. بنابراین به جای گفتن «من فالوورهای بیشتری می‌خواهم»، چیزی شبیه به «هدف من این است که در عرض سه ماه 500 فالوور واقعی به دست بیاورم» را در نظر بگیرید. به جای گفتن «من فروش بیشتری می‌خواهم»، سعی کنید، «هدف من کسب درآمد ۱۰ میلیون تومان از فروش محصولات اینستاگرام در این ماه است» را برای خودتان تعیین کنید.
  • مخاطبان اینستاگرام خود را مشخص کنید

یکی دیگر از استراتژي های اینستاگرام مارکتینگ این است که مخاطبان مورد نظرتان برای جذب فالوور را مشخص کنید. هر حیطه کاری نیازمند به فالوورهای خاص خودش است از این رو عواملی مانند سن، جنسیت، محل زندگی و … فالوورهایتان را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال اگر کسب و کار شما از نوع فروش محصولات است شما می توانید از طریق پست محصولاتتان را در مدت چند روز به مشتریان خود در هر جای کشور که باشند برسانید.

اینستاگرام مارکتینگ

اگر کار شما مثلا یکی از حوزه های زیبایی مانند خدمات پاک سازی پوست است، اولا به فالوورهای خانم نیاز دارید دوما ترجیح بر این است که فالوورهای شما بیشتر در محل زندگی شما باشند پس دانستن این اطلاعات به تبلیغات شما نیز کمک زیادی خواهد کرد.

اگر فالوورهای خودتان را بشناسید و بدانید به دنبال چه افرادی هستید، یک قدم به اینستاگرام مارکتینگ نزدیک تر شدید چرا که حتی می توانید بدانید به چه پیج هایی تبلیغ بسپارید تا فالوور بگیرید.

اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، کافی است تا هشتگ های مربوط به پیج کاریتان و موضوعات مشابه آن را بررسی کنید و ببینید کدام افراد بیشتر از این هشتگ ها استفاده می کنند؟ پروفایل های آن ها را بررسی کنید و اطلاعاتی در این خصوص به دست بیاورید. می توانید به پیج های رقبایتان نگاهی بیندازید و فالوورهای آن ها را نیز بررسی کنید.

نکات زیر را در خصوص شناختن مخاطبان خود در اینستاگرام در نظر بگیرید:

نکات توضیحات
مطمئن شوید که هر پست با برند و زیبایی شناسی شما همسو باشد. از یک استراتژي جالب و پایدار برای شناختن مخاطبان خود استفاده کنید. اگر کسب و کار شما در خصوص مد و زیبایی است، محتویات پیج شما باید متناسب با مد و لباس و همراه با عکس های باکیفیت باشد. به عنوان مثال شرکت کفش Allbirds می‌داند که مخاطبان آنها حیوانات را دوست دارند، بنابراین آن‌ها را مرتباً در استراتژی محتوای خود قرار می‌دهند.
از هر روشی برای جمع آوری اطلاعات استفاده کنید از دوستان و آشنایانی که در خصوص ترفندهای اینستاگرامی اطلاعات درستی دارند در خصوص اطلاعات مورد نیاز برای جذب فالوورهایی که می خواهید سوال بپرسید. باید تمام تلاشتان را کنید که فالوورهایی متناسب با پیج خودتان جذب کنید.
هم از عکس هم از فیلم استفاده کنید یکی از روش هایی که باعث می شود مخاطبانتان را بشناسید این است که امتحان کنید مخاطبان شما بیشتر به دنبال محتواهای مربوط به عکس هستند یا محتواهای مربوط به فیلم و ویدئو تا بتوانید در تولید محتواهای بعدی از این نکات استفاده کنید.
  • تجزیه و تحلیل رقابتی انجام دهید

بعد از اینکه مخاطبان اینستاگرام خود را مشخص کردید، یک تحلیل رقابتی انجام دهید تا ببینید سایر بازاریابان در زمینه شما چه پست هایی می گذارند. اگر پیش از شما افرادی بودند که در حوزه مشابه کسب و کار شما فعالیت داشته اند بررسی کنید پست های آن ها به چه صورت است.

چند تا از پست های آن ها را در نظر بگیرید و ببینید تعداد لایک های کدام پست ها با چه تولید محتوایی از همه بهتر بوده است و مردم نسبت به کدام پست ها واکنش بهتری از خود نشان داده اند.

 تجزیه و تحلیل پست های رقبایتان می تواند تاثیر زیادی در اینستاگرام مارکتینگ داشته باشد چرا که در این صورت چند قدم از سایر کسب و کارها جلوتر هستید و راهی که رقبایتان طی چند ماه رفته اند را سریع تر طی می کنید در نتیجه رشد پیج شما زودتر اتفاق خواهد افتاد.

همچنین ابزار اینسایت (insights) در پیج های تجاری کمک زیادی به تجزیه و تحلیل پیج شما و مخاطبانتان خواهد کرد.

اینسایت اینستاگرام

  • برنامه ریزی درستی در خصوص اینستاگرام مارتینگ داشته باشید

بخش دیگری از اینستاگرام مارکتینگ به یک برنامه ریزی اصولی و درست برمی گردد. انتشار پست ها و استوری ها همیشه باید براساس یک الگوریتم از پیش تعیین شده باشد. تقویم تولید محتوا در این زمینه می تواند بسیار مفید واقع شود.

 باید توجه داشته باشید که برای تولید محتوای هر پست، وقت کافی بگذارید، از هشتگ ها استفاده کنید و عکس های با کیفیتی از محصولات خود همراه با توضیحات کامل در کپشن منتشر کنید.

  • یک برند خاص در اینستاگرام بسازید

حتی اگر شما زیر مجموعه یک برند دیگری در اینستاگرام هستید و نمایندگی محصولات شرکتی را دارید، باید کاری کنید که از سایر رقبایتان متمایزتر به نظر برسید. بنابراین سعی کنید به زیبایی شناسی پیج خود اهمیت بدهید.

پیج شما باید یک خصوصیتی داشته باشد که از سایر افراد متمایزتر باشد به این ترتیب خلاقیت خود را در این زمینه به کار بگیرید و یک کار ایده آل از خود به نمایش بگذارید.

  • فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید

مسلما هر چه فالوورهای شما بیشتر باشد فروش بیشتری خواهید داشت. به دنبال روش هایی برای افزایش فالوور باشید. پیش از هر چیزی یک اسم مناسب برای پیج خود انتخاب کنید. اگر نام کاربری پیج شما سخت باشد کاربران نمی توانند شما را در اینستاگرام پیدا کنند.

نکات اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام مارکتینگ و نکات طلایی درباره آن

در بالا سعی کردیم به روش های کاربردی در خصوص اینستاگرام مارکتینگ بپردازیم. باید بدانید استراتژی های دیگری وجود دارند که می تواند به بازاریابی شما در این خصوص کمک کنند.

نکات زیر را در مورد بازاریابی در اینستاگرام در نظر بگیرید:

  • با سایر کسب و کارها همکاری کنید

شراکت با کسب و کارهای مشابه می تواند در اینستاگرام مارکتیگ برای شما شبیه به یک معجزه باشد. به عنوان مثال، شرکت شکلات کم شکر Truth Bar، با شرکت تجاری شکلات بلژیکی بدون شکر SkinnyMe Chocolate همکاری کرد و نتیجه آن فروش فوق العاده هر دو شرکت شد.

این همکاری به گونه ای است که هر دو شرکت از فالوورهای خود می خواهند کلیه پست های خودتان و شرکتی که با او همکاری می کنید را لایک و سیو کنند، با دیگران به اشتراک بگذارند و فالوورهایشان را زیر پست ها تگ کنند. برای اینکه فالوورهایتان را ترغیب به انجام این کار کنید، برای آن ها مسابقه همراه با جوایز در نظر بگیرید.

  • محتوای شرکت های دیگر را در پیج تان پست کنید

اگر به دنبال جذب فالوورهای زیادی در اینستاگرام هستید، محتوای برندهای دیگر را در حساب خود به اشتراک بگذارید. این روش، یک روش هوشمندانه و طبیعی برای کسب و کار شماست. وقتی کسب ‌وکار دیگری را در پست خود تگ می کنید، به احتمال زیاد آن پیج از شما حمایت می کند و به این صورت با یکدیگر تبادل و تعامل کرده اید.

در برخی موارد، آنها شما را دنبال می کنند و کسب و کار شما را نیز تبلیغ می کنند و فالوورهای آن ها به اندازه ای که به پیج مورد نظرتان توجه می کنند، به شما نیز توجه می کنند.

بازاریابی در اینستاگرام

برای اینکه بتوانید از پست های دیگران در پیج خود استفاده کنید یا می توانید خودتان کپشن را در جایی نوشته و سپس از آنجا در پست خود کپی کنید یا می توانید از اپلیکیشن هایی مانند Repost استفاده کنید.

  • از تبلیغات به شیوه موثری استفاده کنید

برخی از شرکت ها مانند برند دوربین های دیجیتال Canon، به عکاسانی که دارای دوربین کانن هستند، اجازه می دهد تا با استفاده از هشتگ #MyCanonStory در توضیح پست خود، کنون را تگ کنند. کنون نیز برترین آثار عکاسی را حمایت می کند و در نتیجه فالوورهای عکاس مورد نظر بیشتر می شود.

بهترین برنامه های اینستاگرام مارکتینگ برای سال 2021

خود اپلیکیشن اینستاگرام دارای فیلترها و ابزارهای متعددی برای کسب و کارها است اما گاهی کسب و کارها لازم است تا برای متمایز کردن پست های خود از سایر برنامه های موجود برای اینستاگرام مارکتینگ استفاده کنند.

خوشبختانه، تعداد زیادی اپلیکیشن مخصوص اینستاگرام برای کمک به شما در انجام این کار وجود دارد. توجه داشته باشید اکثر برنامه های اینستاگرام در لیست زیر برای دستگاه های iOS و Android در دسترس هستند.

برخی از اپلیکیشن های موجود برای ویرایش عکس در اینستاگرام عبارت اند از:

  • اپلیکیشن Snapseed (اندروید و ios)

ابزار براش Snapseed به شما امکان می‌دهد دمای رنگ و نوردهی را تنظیم کنید. این امر برای موقعیت‌هایی که نمی‌خواهید تمام جزئیات تصویرتان را به‌طور خودکار تغییر کند، ایده‌آل است.

 

  • اپلیکیشن vsco ( اندروید و ios)

VSCO به دلیل فیلترهای فیلم و ویژگی های ویرایشی که اغلب از نظر خلاقیت، قابل مقایسه با فیلترهای اینستاگرام نیست، محبوب است. می توانید از آن برای تنظیم کنتراست، افزایش رنگ پوست، تیره کردن لبه های عکس و موارد دیگر استفاده کنید.

اپلیکیشن اینستاگرام مارکتینگ

  • اپلیکیشن Afterlight 2 (IOS)

با این برنامه می توانید متن و تایپوگرافی های خاص را به عکس های خود اضافه کنید. شما با استفاده از این اپلیکیشن ها یک فرصت فوق العاده برای تبلیغ محصولات خود خواهید داشت.

همچنین می توانید برنامه های ویرایشگر ویدیوی اینستاگرام را برای ویرایش کلیپ های خود دانلود کنید. به لطف ویژگی‌هایی مانند کاهش نویز و ویژگی های حرفه ای در این اپلیکیشن، می‌توانید بدون داشتن اطلاعاتی از قبل، ویدیوهای زیبا بسازید.

 

  • اپلیکیشن Hootsuite  (اندروید و IOS )

این اپلیکیشن Hootsuite به شما امکان می دهد تصمیم بگیرید که آیا می خواهید محتوا را اکنون پست کنید، آن را به عنوان پیش نویس ذخیره کنید، آن را به صورت دستی زمان بندی کنید یا آن را در صف انتظار قرار دهید. سایر ویژگی های Hootsuite به شما امکان می دهد عملکرد محتوا، رشد فالوور و موارد دیگر را اندازه گیری کنید.

 

برخی از اپلیکیشن های موجود برای تولید محتوا در اینستاگرام عبارت اند از:

اگر می خواهید استراتژي های اینستاگرام مارکتینگ به درستی برای شما کار کند باید محتواهایی تولید کنید که فوق العاده قوی باشد و مخاطبان ترغیب شوند همچنان فالوور شما بمانند.

اپلیکیشن بازاریابی اینستاگرام

 در زیر به برخی از بهترین اپلیکیشن هایی که در این خصوص وجود دارد می پردازیم:

  • اپلیکیشن StoryLuce (IOS)

این اپلیکیشن، یکی از بهترین برنامه‌های استوری اینستاگرام است. می‌توانید از آن برای اعمال انواع فیلترها، رنگ‌ها، بافت‌ها و قالب‌های شیک در استوری‌های خود استفاده کنید. بیشتر افکت ها و قاب های موجود در استوری ها به صورت کاملا حرفه ای و خلاقانه هستند.

 

  • اپلیکیشن Layout (اندروید و IOS)

Layout یک برنامه تصویر فوق العاده ساده و با ویژگی های حرفه ای است که در مدت زمان کوتاهی تا ۹ تصویر را در چندین ترکیب برای ایجاد یک کلاژ قرار می دهد. می‌توانید عکس‌ها را از دوربین خود انتخاب کنید یا از تصاویر گالری خود استفاده کنید.

 

  • اپلیکیشن Splice (IOS)

Splice  دارای ویژگی های ویرایش ساده و در عین حال قدرتمند است. می توانید از آن برای ترکیب تصاویر و ویدیوهای مورد علاقه خود در یک کلیپ رسانه ای منسجم استفاده کنید و سپس با استفاده از موسیقی های موجود در داخل خود اپلیکیشن یا گوشی تان به آن جلوه های بیشتری دهید.

 

کسب و کار شما ارزش این را دارد که با این برنامه‌ ها کار کنید و از Instagram Insights برای نظارت بر نحوه تأثیرگذاری آنها بر استراتژی بازاریابی شما استفاده کنید. از برنامه هایی که تاثیر مثبتی در ارتباط با سایر اپلیکیشن های بازاریابی موبایلی داشته اند برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید. با همه برنامه‌های باورنکردنی موجود برای اینستاگرام، مطمئناً ترکیب‌های خوبی خواهید داشت.

کسب درامد از اینستاگرام

کسب درآمد با بازاریابی در اینستاگرام

اگر عاشق فعال بودن در اینستاگرام هستید و تعداد فالوورهای فعالی دارید، دلیلی وجود ندارد که نتوانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید.

هر چند اینفلوئنسرهای برتر اینستاگرام برای هر پست اینستاگرامی خود شاید ۱ میلیون لایک دریافت کنند اما شما حتی با ۱۰۰۰ یا ۱۰۰۰۰ فالوور هم می توانید اینستاگرام را به یک منبع عالی برای کسب و کار خود تبدیل کنید.

ایده های زیر را در خصوص فروش محصولات در اینستاگرام مارکتینگ در نظر بگیرید:

  • محصولات خود را بفروشید

می توانید با فروش هر محصول فیزیکی که خودتان تولید می کنید یا از تولید کنندگان خریداری می کنید شروع به کسب درآمد کنید. محصولات فیزیکی نیاز به نگهداری موجودی دارند، به این معنی که باید مقداری پول خرج کنید تا مکانی را اجاره کنید که بتوانید اقلام را در آن نگهداری کنید. با این حال، همه سرمایه اولیه یا بودجه لازم برای اجاره فضای ذخیره سازی را ندارند.

از طرفی ممکن است شما فقط نقش واسطه را داشته باشید. در این حالت تنها کافی است. سفارش مشتریان را ثبت کنید و به تولید کننده تعداد سفارشات را اطلاع دهید. بنابراین شما دیگر نیازی به نگرانی در خصوص پیدا کردن جا برای محصولات خود نخواهید داشت.

  • به عنوان افیلیت مارکتینگ کار کنید

افیلیت مارکتنیگ یا بازاریابی وابسته یکی از روش هایی است که باعث می شود شما بدون داشتن سرمایه، کسب درآمد کنید. در این حالت شما به عنوان ادمین در پیج های کسب و کارها فعالیت خواهید داشت و مسئولیت هایی مانند تولید محتوا، پاسخگویی به مشتریان و ثبت سفارش را انجام خواهید داد.

  • اینفلوئنسر شوید

با اینفلوئنسر شدن در اینستاگرام، می توانید شروع به معرفی برندها برای تبلیغ محصولات و خدمات آنها در پست های خود کنید. بسیاری از کسب و کارها تمایل دارند تا با اینفلوئنسرها همکاری کنند به این ترتیب می توانید با پول تبلیغات درآمد خوبی داشته باشید.

معرفی محصولات و برندهای دیگران می تواند در مدت زمان کوتاهی شما را به درآمد برساند البته اگر این کار را به صورت اصولی و درست انجام دهید در این امر موفق خواهید شد.

اینفلوئنسر ایرانی

سخن پایانی

بررسی اینستاگرام مارکتینگ، روش ها و استراتژي های مربوط به آن جزء الزامات هر کسب و کاری است که می خواهد به موفقیت برسد. در بالا ضمن معرفی اینساگرام مارکتینگ و نکات طلایی درباره آن، استراتژي های مربوط به اینستاگرام مارکتینگ را برای شما عزیزان شرح دادیم.

امیدواریم نکات بالا در موفقیت کاری شما در اینستاگرام موثر واقع شده باشد شما نیز اگر نکته ای در این خصوص می دانید با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

1- در دنیای کسب و کار آنلاین و شبکه های اجتماعی، استراتژي مارکتینگ به چه معناست؟

استراتژي های اینستاگرام مارکتینگ روش ها و برنامه ریزی هایی هستند که کسب و کارها در اینستاگرام با استفاده از یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده، می توانند از نقطه شروع هدف به خود هدف برسند.

2- از میان روش ها و استراتژي های ذکر شده در بالا برای اینستاگرام مارکتینگ کدام روش بهتر است؟

هیچ روشی نمی تواند باعث شود شما در عرض ۱ هفته به موفقیت در کسب و کارتان برسید. روش های ذکر شده در بالا همگی در کنار هم برای رشد پیج کاری شما موثر هستند اما در نهایت این آزمون و خطای شما برای استفاده از این روش ها و پشتکار شماست که باعث می شود در مدت زمان کوتاهی به موفقیت برسید.

3- تبلیغات تا چه اندازه در اینستاگرام مارکتینگ موثر است؟

تبلیغات سهمی زیادی در اینستاگرام مارکتینگ دارد چرا که منجر به آشنایی کسب و کار شما توسط دیگران می شود.

Rate this post

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *