melioner copy
کامنت گرفتن در اینستاگرام

راهکارهای بی نظیر برای کامنت گرفتن در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از قدرتمند ترین شبکه های اجتماعی است که قابلیت های بسیاری دارد. یکی از این قابلیت ها، کامنت نویسی می باشد.کامنت ها به تعاملی شدن پیج شما کمک بسزایی می کنند.در این جا به شما راهکارهای بی نظیر برای کامنت گرفتن در اینستاگرام را آموزش می دهیم. با دنبال کردن مطالب زیر و افزایش کامنت های اینستاگرامتان، می توانید پست خود را در فید اینستاگرام قرار دهید.

با تغییر الگوریتم های اینستاگرام، بازاریابان شبکه های اجتماعی به راحتی گذشته نمی توانند لایک و کامنت برای پست های خود دریافت کنند زیرا کاربران قادر به تماشای ۷۰ درصد از پست های فید نمی شوند. اینستاگرام با رتبه بندی پست ها، تصمیم می گیرد که کدام را در اولویت نمایش خود قرار دهد.

در این صورت هر چه فالوورها، پست های شما را بیشتر لایک کنند و کامنت بنویسند، احتمال قرار گیری آن پست در صفحه اکسپلور بیشتر می شود.

اینستاگرام در رتبه بندی پست ها سه مورد را درنظر می گیرد:

  • لایک و کامنت های دریافتی یک پست
  • تعاملاتی که کاربران با پست های قبلی شما داشته اند
  • زمانی که پست ها را به اشتراک می گذارید
افزایش کامنت در اینستاگرام

تاثیر کامنت گرفتن در اینستاگرام 

با افزایش کامنت گرفتن در اینستاگرام به وایرال شدن پست خود در اینستاگرام کمک بسزایی می کنید.

شما با اشتراک گذاری پست های جذاب و جالب می توانید کامنت های بیشتری دریافت کنید و از این طریق پست خود را راهی اکسپلور کنید. پس از قرار گرفتن پست در اکسپلور، بازدید از پیج شما بیشتر شده و فالوور های هدفمند و واقعی دریافت می کنید.

همچنین افراد با دیدن کامنت های فراوان نسبت به شما اعتماد بیشتری پیدا می کنند. یکی دیگر از مزایای کامنت نویسی این است که اگر کاربری در کامنت از شما سوالی بپرسد با یک بار جواب دادن، می توانید پاسخگوی افراد دیگری که در دایرکت نیز همان سوال را پرسیده اند باشید.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره ریپلای اینستاگرام(کامنت، دایرکت، استوری)

چگونه در اینستاگرام کامنت بگیریم؟

قبل از این که  به سراغ ترفند های کامنت گرفتن در اینستاگرام برویم، ابتدا باید با چند تنظیم ساده زمینه افزایش کامنت در اینستاگرام را فراهم کنید.به نکته هایی که در ادامه به آنها می پردازیم دقت کنید:

۱. پیج خود را در حالت عمومی قرار دهید

واضح است که اگر پیج شما خصوصی باشد، فقط فالوور های خودتان می توانند پست های شما را ببینید. اگر پیج را در حالت عمومی قرار دهید، دیگر کاربران اینستاگرام نیز می توانند اقدام به گذاشتن کامنت کنند و با بررسی پست ها به فالوور شما تبدیل شوند.

(برای این منظور در اینستاگرام به setting مراجعه کنید سپس ->private account <- privacy را غیر فعال کنید توجه داشته باشید در برخی نسخه های اینستاگرام account privacy هست گزینه آخر )

پیج خود را در حالت عمومی قرار دهید

۲. اعلان های خود را روشن بگذارید

با فعال سازی اعلان اینستاگرام پس از دریافت لایک و کامنت شما مطلع می شوید و می توانید به محض دریافت کامنت به آن پاسخ دهید و با مخاطبان خود تعامل داشته باشید.

۳. به کیفیت محتوا توجه کنید

از پست های با کیفیت در پیج خود استفاده کنید تا باز خورد بیشتری دریافت کنید. متخصصانی در این زمینه وجود دارند که می توانید، مسئولیت محتواهای پیج خود را برعهده آنها بگذارید.

۴. تقویم زمانبندی محتوا ایجاد کنید

داشتن یک تقویم محتوایی اینستاگرام به شما کمک می کند تا علاوه بر انتشار منظم محتوای جذاب، تعامل مخاطبان خود را افزایش دهید. به عنوان مثال در یک زمانبندی مشخص اقدام به اشتراک گذاری پست های خود کنید.

در اشتراک گذاری پست ها زیاده روی نکنید زیرا این کار باعث می شود، پست های شما در بین انبوهی از پست های دیگر پنهان شود؛ مثلا برای یک روز حداکثر دو پست کافی است.

اکنون اقدامات اولیه برای افزایش کامنت گرفتن در اینستاگرام را انجام دادیم. با به کار گیری ترفندهایی که در ادامه به آنها می پردازیم، می توانید کامنت های بسیاری برای پست های خود به دست آورید.

تقویم محتوایی اینستاگرام

۱. برگزاری مسابقات

 از آسان ترین روش های کامنت گرفتن در اینستاگرام، برگزاری مسابقات ساده و اهدا جوایز به همراه قرعه کشی می باشد. شما می توانید از مخاطبان خود بخواهید به سوال شما جواب بدهند و یا چند نفر از دوستان خود را زیر پست شما تگ کنند تا دیگران نیز پست شما را ببینند و در مسابقه شرکت کنند.

۲. دریافت نظرات کاربران

 از فالوورهای خود بخواهید نظر خود را درباره محتوای شما بنویسند.
برای مثال بگویید: نظر شما در این باره چیست؟ انتخاب شما کدام است؟ و سوالاتی از این قبیل.

۳. از محتواهای جالب و شگفت انگیز استفاده کنید

از جمله عواملی که باعث پر بازدید شدن محتواهای شما می شود، تحریک احساسات مخاطبان است به طوری که آنها غافلگیر شوند و بخواهند درباره موضوع مورد نظر اطلاعات بیشتری کسب کنند. پس باید محتوایی را در نظر بگیرید که مخاطب را مجبور به کامنت نویسی کند.

۴. انتشار ویدیو

ویدیو ها نسبت به تصاویر برای مخاطبان جذابیت بیشتری دارند. شما می توانید با اشتراک گذاری ویدیو های جالب، بازدیدکنندگان را به کامنت نویسی ترغیب کنید.

هشتگ مرتبط

۵. به کارگیری هشتگ های مرتبط

در محتوای خود از هشتگ های مربوطه استفاده کنید در این صورت پست شما در جستجوی آن هشتگ در اکسپلور یافت می شود و احتمال دریافت کامنت نیز بالاتر است. اگر پست شما حداقل یک هشتگ داشته باشد، نسبت به پست های دیگر ۱۲ درصد بیشتر دیده می شود.

البته توجه داشته باشید که از هشتگ های نامربوط برای دیده شدن پست خود استفاده نکنید زیرا باعث آزردگی مخاطبان شده و نتیجه عکس دریافت می کنید.

۶. انتشار محتوا را در زمان مناسب انجام دهید

مناسب ترین زمان برای انتشار محتوا با توجه به نوع فالوورها و محتوای شما متفاوت است. در حالت کلی بهترین موقعیت برای انتشار پست ها، زمانی است که اکثر فالوور هایتان آنلاین باشند.

۷. در پست های خود چهره افراد را به کار ببرید

تحقیقات نشان داده است پست هایی که در آن از چهره افراد، عکس های گروهی و سلفی استفاده شده است احتمال کامنت نویسی را تا 32% و دریافت لایک را تا 38% افزایش می دهد.

۸. پاسخ به کامنت مخاطبان

با پاسخ دادن به کامنت های مخاطبان خود، به آنها احترام می گذارید و در ذهنشان مثبت به نظر می رسید. همین طور بقیه مخاطبان نیز به کامنت نویسی ترغیب می شوند و در نتیجه کامنت ها افزایش می یابد.

۹. کپشنی جذاب بنویسید

با استفاده از ایموجی های مرتبط، کپشن های جذاب آماده کنید. هرچه کپشن ها جذاب تر باشند احتمال دریافت لایک و کامنت بیشتر است.در کپشن از ایموجی ها هم استفاده کنید اما در استفاده از ایموجی ها افراط نکنید؛ دو یا سه ایموجی که به موضوع شما مربوط باشد کافی است.

۱۰. از انتشار محتوا به طور منظم غافل نشوید

انتشار محتوا به طور منظم، نشانه فعال بودن شما است و افزایش فالوور، لایک و کامنت را نیز به همراه دارد. اگر بین اشتراک گذاری پست قبلی و پست جدید شما فاصله زیادی باشد، پست های شما در لا به لای دیگر پست ها به چشم مخاطب نمی خورد. با استفاده از زمان بندی مناسب به طور منظم محتوا منتشر کنید.

ارسال کامنت خودکار در اینستاگرام

شما می توانید برای افزایش کامنت پست های خود اقدام به خرید آن کنید. در این کامنت ها شما متن دلخواه خود را وارد کرده و مشخص می کنید که کامنت مورد نظر بر روی  کدام پست ها اعمال شود و چه تعدادی باشد در واقع یک بسته با خصوصیات دلخواه را خریداری می کنید.

بهترین سایت خرید کامنت اینستاگرام

بهترین سایت خرید کامنت اینستاگرام

یکی از سایت های معتبر در زمینه خرید کامنت سفارشی ملیونر است که به طور خودکار کامنت ها را روی پست های شما اعمال می کند. ما دارای نماد اعتماد الکترونیک است و تا کنون توانسته است خدمات  با کیفیتی به مشتریان خود ارائه دهد. رضایت مشتریان و قدمت این سایت نشان دهنده اعتبارش می باشد.

 شما می توانید با مراجعه به صفحه خرید کامنت اینستاگرام ، بسته خود را بر اساس میزان کامنت و زمان دریافت آن انتخاب کنید. از ویژگی های خرید از ملیونر، می توان به در نظر گرفتن چند پست برای یک سفارش، نوشتن کامنت با متن دلخواه شما و در گاهی امن برای همه کارت های عضو شتاب اشاره کرد.

همچنین می توانید از  سه روش اقدام به پرداخت کنید:

  1. پرداخت از طریق شارژ کیف پول
  2. پرداخت از طریق درگاه امن بانک
  3. پرداخت از طریق کارت به کارت
کلام آخر

با توجه به مطالب فوق دریافتید که کامنت ها چه تاثیری در رشد و پیشرفت پیج شما دارند در نتیجه با یکسری تاکتیک های اصولی می توانید پست های خود را وایرال کنید و آنها را در اکسپلور قرار دهید.

اگر تجربه ای در این زمینه دارید حتما با ما به اشتراک بگذارید. منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

سوالات متداول

۱. تاثیر کامنت ها در اینستاگرام چیست؟

با افزایش کامنت گرفتن در اینستاگرام می توانید پست های خود را وایرال کنید.

۲. در رتبه بندی پست های اینستاگرام چه مواردی مورد اهمیت است؟

لایک و کامنت های دریافتی یک پست، تعاملاتی که کاربران با پست های قبلی شما داشته اند و زمانی که پست ها را به اشتراک می گذارید.

۳. چگونه می توانیم به صورت خودکار کامنت دریافت کنیم؟

با خرید کامنت سفارشی به صورت خودکار، می توانیم کامنت های پست خود را افزایش دهیم. 

 

Rate this post

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *